Συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου στο Δήμο Αγίου Νικολάου μεταξύ των μελών του Δ.Σ. της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΒΡΑΧΑΣΙΟΥ Α.Ε. Ο.Τ.Α., του Δημάρχου Δημήτρη Κουνενάκη και των αντιδημάρχων Μιχάλη Κερούλη, Μανόλη Αικατερινάκη, Μιχάλη Σγουρού, Νίκου Αφορδακού και Μιχάλη Μαρή.
Στη συνάντηση, το Δ.Σ. της εταιρείας ενημέρωσε το Δήμαρχο και τους Αντιδημάρχους για την φετινή πορεία της εταιρείας καθώς και για τις προθέσεις του για την λειτουργία της από τώρα και έπειτα.
Αρχικά ο πρόεδρος του Δ.Σ. Γιώργος Φθενάκης αναφέρθηκε στη φετινή δραστηριότητα της εταιρείας λέγοντας: “Φέτος, αν και αναλάβαμε την εταιρεία τον Απρίλιο, ελάχιστα δηλαδή πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου, καταφέραμε να λειτουργήσουν τα αναψυκτήρια και οι παραλίες του Σισίου με υποδειγματικό τρόπο. Αυτό αποτελεί διαπίστωση τόσο των κατοίκων της περιοχής όσο και των ξενοδόχων και των επαγγελματιών που συνεχώς μας εξέφραζαν την ικανοποίηση τους για την καθαριότητα των παραλιών και την άψογη εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Οι τιμές στις παραλίες κρατήθηκαν στα ίδια και πολλές φορές χαμηλότερα επίπεδα από πέρσι παρά την μεγάλη αύξηση του ΦΠΑ και τις συνεχείς ανατιμήσεις των προϊόντων. Παρά το γεγονός αυτό η εταιρεία παρουσιάζει αύξηση τζίρου 10,5% σε σχέση με πέρσι, έχοντας μάλιστα αναγκαστεί να σταματήσει τη λειτουργία των αναψυκτηρίων ένα μήνα νωρίτερα από την περσινή χρονιά. Με τα δεδομένα αυτά και λαμβάνοντας υπόψη το δύσκολο κλίμα, πολιτικά και κοινωνικά, υπό το οποίο λειτούργησε φέτος η εταιρεία, η πορεία της ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική”.
Στη συνέχεια, συζητήθηκαν διάφορα θέματα που αφορούν στην εταιρεία. Ο Πρόεδρος Γιώργος Φθενάκης τόνισε ότι στη διάρκεια του χειμώνα, οπότε και η επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας σταματάει, πρέπει να γίνουν μια σειρά από ενέργειες ώστε η εταιρεία να αναδιοργανωθεί και να μπορέσει από εδώ και πέρα να λειτουργήσει με σύγχρονη επιχειρησιακή οργάνωση και μηχανισμούς.
Οι βασικοί στόχοι του Δ.Σ. είναι:
1. Η δημιουργία μηχανισμών που θα εξασφαλίσουν μακροχρόνια τη διαφάνεια, τη συμμετοχικότητα και την εξοικονόμηση πόρων.
2. Η εν γένει διασφάλιση της βιωσιμότητας της εταιρείας.
3. Η διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
4. Η βελτίωση των δεικτών κόστους/αποτελέσματος προς όφελος του ΟΤΑ και της Τοπικής Κοινωνίας που είναι οι κύριοι αποδέκτες των υπηρεσιών μας.
5. Η διερεύνηση της δυνατότητας επέκτασης των δραστηριοτήτων της εταιρείας σε νέους επιχειρηματικούς τομείς.
Δυστυχώς στους αμέσως επόμενους μήνες θα πρέπει να πληρωθεί το συσσωρευμένο από προηγούμενες χρονιές χρέος προς την Κτηματική Υπηρεσία καθώς και ο Ορκωτός Λογιστής για τον έλεγχο της πρώτης εταιρικής χρήσης. Τα ποσά αυτά δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητα και θα απορροφήσουν το σύνολο σχεδόν των φετινών κερδών. Αυτό σημαίνει ότι οι δυνατότητες μας για περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας την επόμενη θερινή περίοδο είναι περιορισμένες. Παρ΄ όλα αυτά πιστεύουμε ότι οι στόχοι που θέσαμε παραπάνω είναι απόλυτα υλοποιήσιμοι και θα θέσουν τις βάσεις για μεγαλύτερη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.
Ο δήμαρχος καθώς και οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την φετινή πορεία της εταιρείας και ευχαρίστησαν τον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. για την συνεργασία τους με τις υπηρεσίες του Δήμου και την βοήθεια που προσέφεραν μέχρι σήμερα όποτε και με όποιο τρόπο μπορούσαν.
Τέλος, ο Δήμαρχος εξέφρασε την εμπιστοσύνη του απέναντι στα μέλη του Δ.Σ. και την πεποίθηση του ότι θα καταφέρουν να υλοποιήσουν τους στόχους που έθεσαν, ώστε όλοι μαζί, με σωστή συνεργασία, να επιτύχουμε το καλύτερο για λογαριασμό του Δήμου, των Δημοτών και του Τουρισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου